Esittelyssä Minna

Moikka!

Minä olen Minna, joskus emmonakin tunnettu skräppääjä ja bloggaaja. Askartelua olen harrastanut vuosituhannen vaihteesta, mutta skräppäyksen löysin noin seitsemän vuotta sitten korttiaskartelun kautta. Innostuttuani skräppäyksestä jätin oikeastaan kaiken muun askartelun, mutta nyt pikkuhiljaa olen innostunut taas kortteilusta. Tällä kertaa ilman leimasinkuvia!

Tykkään kokeilla kaikenlaista, välillä paremmin onnistuen ja välillä sitten taas heikommin tuloksin. Minulle paperiaskartelussa tärkeintä on tekemisen hauskuus, luova flow, ei niinkään valmis lopputulos.

Askartelun ulkopuolella olen äiti neljälle lapselle ja vaimo hirvittävän komialle miehelle. Harrastan valokuvausta, pidän matkustamisesta, mökkeilystä ja hyvästä ruuasta.


Lehdessä toimin päätoimittajana, taittajana, markkinointipäälikkönä ja taiteellisenajohtajana. Eli toisinsanoen yritän muistaa mitä milloinkin pitää tehdä, pitää lankoja käsissäni, luoda uutta ja opetella lehden tekemistä. Mutta ennen kaikkea haluan innostua ja innostaa muita!

Tällä hetkellä minua inspiroi omakuva ja musiikki. Sen seurauksena blogissani alkaa 30&30 omakuvahaaste. Tervetuloa mukaan!



Juttujani voi seurailla blogissani tai tykkäämällä sivustani facebookissa.  Kurssikalenterini, skräppäysohjeita ja muuta mukavaa löydät osoitteesta www.emmo.fi


Askartelun iloa toivoo, Minna



Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!