Toimitus esittäytyy - Karita

Hei!
Olen Karita Vainio, Riihimäellä asusteleva askartelija. Perheeseeni kuuluvat rakas aviomieheni sekä kolme ihanaa lasta, joista kaksi vanhinta ovat jo muuttaneet pois kotoa.

Olen aina tykännyt käsillä tekemisestä. Jo lapsena tykkäsin askarrella ja esimerkiksi joulu - ja erilaiset kutsukortit olen itse tehnyt niin kauan kuin muistan. 
Totaalinen hurahtaminen kortteiluun/ askarteluun tapahtui 2007- 2008 vuoden vaihteessa, kun hyvä ystäväni esitteli minulle oman bloginsa. Hänen bloginsa kautta tutustuin muihin blogeihin ja askartelun ihmeelliseen maailmaan. Olin niin lumoutunut siitä yhteisöllisyydestä sekä kaikkien ihanista korteista, että halusin ehdottomasti päästä mukaan. 
Ensimmäisen blogini perustin Vuodatuksen puolelle helmikuussa 2008 ja heinäkuussa 2008 siirryin bloggeriin. 

Pääsääntöisesti olen tehnyt kortteja ja tyylini on ns. shabby/vintage. Rakastan käyttää vaaleita värejä ja paljon erilaisia koristeita. Myös gesso ja erilaiset valkoiset maalit ovat yleinen näky korteissani, joilla luon shabby - tunnelmaa kortteihini. Unohtamatta ompelukonetta, jolla tykkään ommella papereiden reunat.

paperilla-lehti, askartelu, paperiaskartelu, skräppäys

Tähän kuvaan olen kerännyt tarvikkeita joista rakennan kortin. 
Sieltä löytyy kaunis Pion Designin kuviopaperi, pitsiä, kakkupaperi, kukkia, helminauha, aaltopahvia, metallikoriste sekä ihana Sarah Kayn leimasinkuva.

paperilla-lehti, askartelu, paperiaskartelu, skräppäys

Ja tällainen siitä syntyi.
Aiemmassa kuvassa olleiden tarvikkeiden lisäksi, käytin myös gessoa sekä distress ink - musteita.
 Leimakuvan olen värittänyt distress ink - musteiden täyttöpulloilla. Värityksissäni tykkään leikkiä väreillä ja yhdistellä niitä.

paperilla-lehti, askartelu, paperiaskartelu, skräppäys

Blogistani löytyy korttien lisäksi myös skräppäystä sekä mixed mediaa.
Alkuvuodesta kuin sattuman kautta löysin mixed median ihmeellisen maailman, joka vei minut mennessään. Sotkeminen maalien, musteiden, suihkeiden ym. tehosteaineiden kanssa on aivan ihana vastakohta pikkutarkkojen korttien tekemiseen.

paperilla-lehti, askartelu, paperiaskartelu, skräppäys

Tekemisiäni voit seurata blogissani: http://www.karitavainio.com/
Sekä minut löytää näistä: Bloglovin ja Pinterest.



Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!