Projekti: Elä hetkessä

Heippa kaikille!
Tänään on minun vuoroni esitellä teille projektini, ja päädyin esittelemään tekemäni skräppisivun.
Skräppisivu syntyi kauniin "Elä hetkessä" tekstin pohjalta, joka on  Heidin Korttipajasta.
Tekstiä lukuunottamatta kaikki muut tarvikkeet ovat Priman.
Tässä kuvassa olen aloittanut sivun hahmottelua.
Yleensä tykkään kortit ja skräppisivut rakentaa valmiin luonnoksen mukaan, 
joita onnekseni löytyy runsain mitoin netistä.
Sommittelemalla papereita ja koristeita eri tavoin, on helpompi huomata, kaipaako kortti/sivu jotain lisää vai kannattaako jokin asia ehkä jättää pois.
Tässä olen alkanut rakentamaan sivua ja olen käyttänyt sabluunaa sekä struktuuripastaa. 
Kaikki papereiden reunat olen käynyt läpi Distress Inkin Walnut Stainilla sekä ns. paperin ressaajalla.
Lisäsin myös muutaman ompeleen käsin ompelemalla.
Tässä vielä hieman lähikuvaa kuvista ja koristeista. 

Oikein mukavaa päivänjatkoa!
-Karita-

1 kommentti

  1. Upea!
    Värit ja yksityiskohdat ihan huikean kauniisti
    kohdillaan...tunnelma on herkkä - hetkessä elämisen suorastaan aistii!

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!