Esittelyssä Lena

Heippa.
Minun nimeni on Lena Holmström.
Minulla on ilo ja kunnia olla mukana loistavassa Paperilla lehden DT tiimissä skräppihaasteiden parissa. Olen saaristossa syntynyt nykyinen Turkulainen vahvasti karjalaisella verenperinnöllä maustettu nainen. Avoliitossa ja kolmen ihastuttavan nuoren aikuisen äiti. Lapset lentäneet kotipesästä, jäljelle jäi minä , mieheni ja neljä karvaista kissaa.Nämä karvatassut vilahtavat niin töissäni ja blogissani. Blogiini Bruksflickan pääset tästä klikkaamalla.
Nimi muuten juontaa syntymäpaikkaani Dalsbruk.

Käsillä tekeminen on ollut ihan pienestä asti  vahvasti osa minua.Siitä saan varmasti kiittää äitiäni joka oli täysin samanlainen.Mielummin tehtiin itse kuin ostettiin kaupasta.Tätä yritän pitkälti noudattaa edelleen.
Senpä takia kotimme onkin täynnä itse tekemiäni asioita.Mikään materiaali ei oikeasti pelota.Olen vuosien varrella tehnyt niin huonekaluja, valaisimia ym. Rakastan hyötykäyttää toisille niin tarpeetonta materiaalia.Kierrätys on osa askarteluani.Töissä olen saanut nimen Romu-Roosa,koska jatkuvasti silmäilen juttuja mistä voisi tehdä jotain.



Skräppäyksen ja Mixed median löysin vasta pari vuotta sitten. Ja se veikin täysin sydämeni.Nyt olen löytänyt
sen taiteen alan mikä on minun juttuni. Ihan ensi hetkestä lähtien ymmärsin löytäneeni keinon
millä toteuttaa itseäni ja kokea sen luomisen riemun.


Työni ovat pääsääntöisesti murretuissa värisävyissä, kerroksellisia ja hyvin runsaita.


Rakastan sotkea sormeni maaleihin ja muihin mömmöihin.Pohjat töihini teen pääsääntöisesti
itse ja useinmiten akryylimaaleilla.Sormin maalaamalla on jotenkin niin vapauttavaa.


Välillä yritän pysytellä erossa akryylimaaleista, vaikka se on vaikeaa.


Yritän aina upottaa töihini myös jotain mitä ei ole kaupasta ostettua


Välillä teen myös Mixed Media tyylillä kirjoja. Itse sidotut kirjat ovat mitä mainioin lahja



Tällä kakstuspallolla pääsin tämän vuoden Taika lehden kierrätyskilpailussa
kärki viisikkoon.




Kierrätystä. Perunalastu tuubista koruboxeiksi.

Minut löytää blogini lisäksi Facebookista, Instagramista sekä Pinterestistä.

Toivon sydämestäni että saan sinut innostumaan tästä niin monipuolisesta ja ihanasta taiteenlajista.
Laji jolla ei itseasiassa ole rajoja. Tähän voi laittaa koko sydänmensä, sielunsa ja vaan  nauttia luomisen ilosta.

Tapaamisiin ja kuulemisiin!
-Lena-










2 kommenttia

Kiitos viestistäsi!