Onnistumisen iloa tekemällä

Hei, tervetuloa matkaani!  
Olen uusi Paperilla-bloggaaja, Miia Lenkkeri-Tamminen. 
Siteeraan itseäni Kanivinossa-blogin mammaksi. Blogiani pääset lukemaan tästä.


 Nautin käsillä tekemisestä. Tai puhun väkertämisestä. Väkertäminen on minulle kaiken silmälle kauniin tekemistä oli sitten taitoa tai ei tehdä jotakin. Erehdyksen ja kokeilun kautta olen monet väkerrykseni saanut valmiiksi.

Rakkain tekniikkani on kankaanpaino. Olen kaikin puolin muutenkin hullaantunut erilaisiin kankaiden kuoseihin. Kankaanpaino on tekniikka, jolla saa taiottua hylätylle kankaalle uuden elämän. Se on erityisesti mieleeni. Alla olevassa kuvassa on pussukka, joka on kuvioitu stanssatun paperin avulla.



Paperi on materiaalina marssinut elämääni vasta äskettäin. Olen kyllä omistanut stanssauslaitteen jo monta vuotta, mutta varsinaisen paperiherätyksen koin vuosi sitten jouluna. Inspiraatiota paperitöihin haen pääasiassa Pinterestistä. Tervetuloa muuten seuraamaan minua myös sinne.


Toisen roska on toisen aarre. Se on totta tällaiselle tuunauksen kannattajalle. Pringles-purkkien ulkoasu on sitä ominta itseäni. Pidän voimakkaista raikkaista väreistä. Jostakin syystä huomaan kuitenkin tekeväni monesti hyvin neutraalin väripaletin töitä.


Mikä on just nyt IN? Matkassani pääsette tutustumaan juuri niihin väkertämisjuttuihin, jotka juuri bloggaushetkellä ovat minulle niitä IN-juttuja. Paperi kodin sisustuksessa sekä kodin juhlissa tulee varmasti olemaan yksi teema, josta paljon postailen.


Mukavia lukuhetkiä! Löydetään yhdessä onnistumisen ilo.
 Tämän postauksen työt on esitelty jo blogissani aiemmin. 
Voit tutustua niihin tarkemmin siellä.






Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!