Paperilla-tiimi esittäytyy: Maikkis, Susanna K, Päivi, Mervi ja Anu-Riikka

Hei,
Paperillan tiimin esittelyt ovat nyt puolessä välissä. Tänään tutustutte Maikkikseen, Susannaan ja Päiviin sekä kahteen uuteen tiimiläiseen, Merviin ja Anu-Riikkaan!




Olen Maikki-Noora eli Maikkis, eteläsavolainen kahden tyttölapsen äiti, jonka vapaa-ajat kuluvat tiiviisti kädentaitojen parissa. Olen aina purkanut stressiä tehden käsilläni erilaisia käsitöitä ja muutama vuosi sitten löysin askartelun ihanan maailman. Viimeisen vuoden aikana työni ovat siirtyneet enemmän korttipuolelta erilaisiin sekatekniikoihin eli mixed mediaan. Kortteja teen edelleen, mutta väittäisinkö niiden olevan enemmän sivutuotteita tuunauksien, taulujen ja artjournaloinnin välissä.

Harrastan askartelun ja mixed median lisäksi kansalaisopistolla taiteen perusopintojen opiskelua, lukemista ja lisäksi olen hurahtanut viime aikoina hieman neulomisen puolelle. Luon useimmiten yksin oman pöytäni ääressä, mutta lisäksi minulle on muodostunut askartelutapaamisten ja sosiaalisen median kautta melkoisen tiivis askartelijaystävärinki, joiden kanssa jonkin verran askartelemme myös netin välityksellä. Huikean ihanaa yhteistä tekemistä sekin!

Minun tuotoksiani löytyy blogistani www.kortteiluflow.blogspot.fi ja olen linkittynyt myös Facebookkiin sekä pinterestiin.

Terveisin Maikkis





Olen Susanna alias SusuK. 70-luvun loppupuolen lapsi. Askartelua on tullut harrastettua jo nuoresta pitäen. Löysin näet arkistoista laatikoita, joita olin nuorena tuunannut. Samoin kuin päiväkirjoja, joista osaa voisi melkein kuvailla ennemminkin muodossa päiväkirjailut. Piirustusta enemmän kuin sanoja.

Kortti- ja paperiaskarteluun hurahdin kai joskus 2007 ja näinä vuosina keittiönpöytä on laajentunut askarteluhuoneeksi. Kortteja, mixed mediaa, art journalingia, tauluja jne.

Paperiaskartelussa kiinnostaa eniten harrastuksen monipuolisuus. Aina on jotain uutta opittavaa ja kokeiltavaa. Enemmän mömmöjä, mössöjä ja muuta tarjolla kuin hyvässä konditoriassa!
Blogi nimeltään Askartelutuulia ala SusuK löytyy osoitteesta: http://susuk-susuk.blogspot.fi/

Terveisin Susanna





Jag heter Päivi och är en 46 årig "tjej" som tillsammans med min man och son bor i norra Sverige. Länge har jag gjort mina egna kort till jul och födelsedagar men jag brukar säga att jag började scrappa på allvar 2009 när jag började färglägga stämpelmotiv och även samma år gjorde jag min första layout.

Sedan barnsben har jag alltid gjort någon typ av pyssel. Det har varit akvarellmålning, oljemålning, kalligrafi, stickning, virkning med mera. Idag gör jag mest kort och layouter. Min största inspirationkälla till mitt skapande är vår snart 12 åriga son, men även utmaningar och tävlingar i olika bloggar runt om i världen.

Att scrappa tar mig bort från vardag och stress. Oftast sitter jag vid mitt scrapbord flera gånger i veckan. Inte alltid så länge åt gången men däremot ganska ofta.

Min blogg: http://paivja.blogspot.com
Pinterest: https://www.pinterest.com/paivja/

Hälsningar, Päivi






Hei, olen Mervi, asun järven rannalla Päijät-Hämeessä - kaupungissa mökillä. Olen askarrellut kaikenlaista pienestä pitäen, maalannut tauluja ja tehnyt skräppisivuja ja ”elämänkirjoja” jo ennen kuin tiesin mitä ne ovat. Ompelua ja virkkaamistakin olen harrastanut, mutta korttiaskartelu on vienyt nyt lähes koko ajan. Väri- ja muoto-opit on opiskeltu jo parin ammatinkin takia.

Leikkaan (http://leikkaan.blogspot.fi/) -blogini aloitin vuonna 2008, pitkän harkinnan jälkeen, kun olin ihastunut ja seurannut useaa korttiblogia. Minut löytää myös Facebookista, FlicKr’stä, Instagramista, Pinterestistä ja Twitteristä.

Olen innokas osallistumaan erilaisiin haasteisiin ja tietysti tartuin tähän Paperilla-mahdollisuuteen, kun kutsu kävi. Tyylini vaihtelee vintagesta söpöilyyn. Olen myös DT:nä parissa korttihaasteblogissa (Penny Black and more ja Allsorts).

Odotan innolla tätä vuodenalkua Paperilla tiimissä!

Terveisin Mervi






Anu-Riikka täällä hei! Minut voisi lyhyesti määrittää kahdeksalla sanalla: äiti, opettaja, vaimo, koirallinen, nelikymppinen, erityinen (minäkin), ainutlaatuinen (niin kuin me kaikki) ja omituinen (ja hitusen ylpeä siitä).

Maalannut ja piirtänyt olen aina, siis todella kauan. Blogin aloitin 2010 vuodatuksessa, mutta aikanaan se jäi. Aloitin blogin uudelleen kesällä 2013 ja sen myötä aloitin seikkailuni haasteiden ja muiden blogien maailmassa. Sieltä löytyi melko pian kortteilun ja skräppäilyn kylkeen ATC-kortit ja artjournaling. Artjournaling avasi minulle aivan uuden maailman, johdatti mixedmedian eli sekatekniikan käyttöön. Sille tielle jäin ja aion sillä tiellä pysyä – tehden myös muita juttuja ohessa.

Olen myös hakenut oppia ja saanut ohjausta. Kuvien ja sivujen tekeminen on minulle päivittäistä. Lisäksi lähinnä pidän yllä blogiani Aromaattista arkea askarrellen
http://askaskarruspaskarrus.blogspot.fi/, muille harrastuksille ei perheen lisäksi tahdo aikaa jäädä. Postaan lähes päivittäin, sillä minulla ei ole kovin korkeaa kynnystä tuotosteni julkaisuun. Blogia pidän itselleni ja jokainen tulee sinne ”omalla vastuullaan”. Tervetuloa!

Artjournalingissa/ATC-korteissa/alteredbookissa inspiroi ehkä lopulta eniten se, että kun keskityn sivuun/kuvaan/aukeamaan, avautuu moni umpisolmu ja saan perspektiiviä elämän ristiriitoihin. Kuvien tekeminen on ehkä itselle tapa jäsentää maailmaa. Elämäntapataiteilu merkitsee minulle tällä hetkellä hyvin paljon. Parasta on se, että etenkin tyttäreni askartelee mielellään kanssani ja se, että toisinaan saan irtaantua kotoa, askarrella keskeytyksettä toisten samanmoisten kanssa.

Terveisin Anu-Riikka


Hieno tiimi meillä, eikö! Huomenna on esittelysarjan viimeinen osa, ja mukana Siiri, Kaisa, Miia, Sanna L. ja Minna.

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!